Prvi srpski vozač koji je osvojio FIA bodove na Svetskom Reli Šampionatu. Najmlađi i najperspektivniji vozač tima. Ostvario sjajne rezultate u FIA CEZ i domaćem šampionatu u klasi A/8 – uz brzi uspon do vrha tima.
Juniorski svetski reli šampion, ostvario je zapažen uspeh u Juniorskom svetskom reli šampionatu, vozeći Renault Super 1600 i Clio R3, sa istaknutim 2. mestom na Neste Oil Rally Finland i plasmanima u Top 5 na relijima u Meksiku, Španiji i Italiji.
Višestruki šampion u reliju i brdskim trkama, rekorder po broju pobeda u klasi N/4 i generalnim plasmanima. Jedan od stubova tima kroz više od decenije uspeha.
Kapiten tima i najuspešnija dama domaćeg autosporta. Osvojila šampionske i vicešampionske titule u klasi N/4 i A/6, kao i više pobeda u Damskom Kupu na evropskom nivou.
Vicešampion države i pobednik mnogih međunarodnih relija, uključujući prestižni „Acropolis Rally“ i „Hebros Rally“.
Specijalista za klasu N/2 i Kup 2 litre. Višestruki pobednik u domaćem šampionatu, poznat po preciznoj i taktičkoj vožnji.
Vozač klase A/5, višestruki pobednik i vicešampion. Stabilan vozač tima kroz niz sezona.
Vozač Interspeed tima koji je 2001. godine briljirao u klasi N/3 osvajanjem više pobeda i šampionske titule pre nego što je tragično preminuo iste godine.
Petar Lučić je 2002. kao vozač Peugeota 106 doprineo osvajanju titule ekipnog prvaka Jugoslavije među sponzorskim timovima, čime je Interspeed dobio Zlatnu Plaketu AMSJ.
Bugarski as koji je u bojama Interspeed Sofia doneo međunarodne trofeje – uključujući titulu FIA Regional Cup South i šampionat Bugarske.
Ostvario brojne pobede i šampionske titule, uključujući prvo mesto u generalnom plasmanu na „Rally Albena“ 1997. godine i niz podijuma u domaćem i evropskom šampionatu za volanom Ford Escort-a i Lancia Delta HF.
Uspešan u reliju i brdskim trkama, sa više pobeda i trofeja u klasi A/6 i V. Odličan timski rezultat i vožnje za pamćenje.
Vozač klase V i VIII, poznat po brdskim trkama u Lancia HF Integrale. Učesnik mnogih timskih uspeha.
Suvozač i višestruka šampionka u ženskoj konkurenciji. Osvojila evropske trofeje rame uz rame s Jasminkom Komljenović.
Zabeležio je zapažene rezultate kao član AMSK Interspeed Racing Team-a tokom 2002. godine, kada se uspešno takmičio u reli šampionatu vozeći Renault Clio RS Sport 2.0 grupe N.
Suvozač koji je bio deo pobedničkih posada sa Brkićem i drugim asovima tima. Pouzdan i konstantan u svim sezonama.
Kao 19-godišnji talenat, Vesnić je 1995. godine ostvario tri uzastopne pobede za Interspeed Racing Team, uključujući trijumfe na YU Rally-ju, Yugo Rally-ju i međunarodnoj kružnoj trci u Sofiji.
Iskusni suvozač sa više plasmana u klasi N/4. Učestvovao u međunarodnim trkama u tandemu s mlađim vozačima.
Najtrofejniji jugoslovenski relista vratio se u sport 1995. u dresu Interspeeda i dominirao u klasi sa pobedama na međunarodnim relijima Trayal i YU Rally.
Suvozač Miloša Komljenovića. Zajedno su činili jedan od najbržih mladih tandema 2000-ih.
Na 29. YU Rally-ju briljirao je za Interspeed pobedama u klasi i grupi 2-litarskih vozila, kako za jugoslovensko, tako i za evropsko prvenstvo.
Crnogorski as sa 10 titula prvaka Jugoslavije i 11 Crne Gore, vozio je za sponzorski tim Interspeeda, a 2002. godine je proglašen sportistom decenije Herceg Novog.
Legendarni “Gorski Car” osvojio je pet ekipnih titula za sponzorski tim Interspeeda i četiri “Zlatne kacige”, uz najviše priznanje – Dijamantsku kacigu.
Najuspešniji vozač Srbije i Crne Gore u brdskim i kružnim trkama, 2002. je dominirao domaćom i međunarodnom scenom, osvajajući “Zlatnu kacigu” i titulu vozača godine.
Iskusni britanski vozač je 1997. zabeležio svoju prvu pobedu u generalnom plasmanu trijumfom na reliju Tara uz domaćeg suvozača Darka Petrovića.